נראה שהגעתם להחלטה הנכונה, אתם רוצים להוסיף משהו שונה שייחד את היישוב שלכם והחלטתם להוסיף שלט כניסה. זה יכול להיות שלט כניסה ליישוב, לכפר, למושב או לקיבוץ והוא יכול להיות בדיוק מה שחלמתם עליו לא פחות ולא יותר. את השלט כניסה ליישוב תוכלו לעצב בעצמכם או עם קצת עזרה, בעיצוב מסורתי או ייחודי. הכול בידיים שלכם!
כד לעצב שלטי כניסה מהודרים אתם צריכים לעבור כמה שלבים עיקריים. בשורות הבאות נעבור על כל השלבים בתקווה שזה יעזור לכם להפיק שלט מושלם עבור הצרכים שלכם.

שלבים בהפקת שלטי כניסה ליישוב:

בחירת מיקום. זהו השלב הראשון בעינינו כי הוא חשוב והוא ישפיע על שאר השלבים שבאים לאחריו. בשלב זה יש לקבוע היכן בדיוק יוצב השלט. אם מדובר בשלט כניסה הרי שברור שהוא יוצב בכניסה ליישוב שלכם. אולם חשוב לבחור את המיקום המדויק ביותר. איך בוחרים מיקום מדויק? ובכן, חשוב שיראו את השלט ועצים או גדרות לא יאפילו עליו, למשל, הוא צריך להיות ברור ובעל נראות גבוהה, למשל שכל מי שמגיע מהכביש הראשי ליישוב יוכל לראות שהוא הגיע ליישובכם.

קביעת ממדיו של שלט הכניסה. כאמור השלט חייב להיות בולט שכן הוא משמש גם שלט הכוונה ולא רק שלט כניסה. הוא צריך להיות גבוה דיו, רחב וקריא מרחוק – אך הוא גם חייב לשמור על פרופורציות ביחס לנוף ולסביבה.

בחירת חברת הפקת שלטים. השלב הבא הוא קריטי כי הוא כרוך בבחירת החברה שתעצב ותפיק לכם את שלט הכניסה. יש מספר חברות בארץ שמתמחות בעיצוב שלטים וצריך לבחור את החברה הטוב והמקצועית ביותר. יש להקפיד על חברה שמספקת אחריות שירותי עיצוב מקצועיים, חברה שהשירות שלה הוא אדיב ונעים, חברה שיש לה ניסיון קודם עם שלטים, חברה שמציעה שלטים באיכות גימור מעולה (לא פחות ואל יותר) וכזו שתוכלו לחזור אליה לתחזוקה שוטפת של השלט.

חומרים איכותיים. כדי ששלטי הכניסה ישמשו אתכם לתקופה ארוכה ולא תצטרכו לתחזק אותו יותר מדי, אתם צריכים לבחור חומרים עמידים. שלטי כניסה מגיעים בכל מיני חומרים וחשוב לבחור חומר עמיד בפני פגעי מזג האוויר וכזה שיכול לעמדו בתנאים הארצישראליים.
שיהיה בהצלחה!

שלט כניסה מהודר
< לעמוד הקודם