אנחנו רואים אותם ברחובות, בסמטאות ובבתים – שלטים לבית. הם עוזרים לנו למצוא ולהתמצא במרחב ונראה שיש כיום יותר ויותר אנשים שמציבים בחזית הבית שלכם שלט מסביר פנים. שלטים לבית מגיעים בכל מיני צורות, צבעי וגדלים ואם אתם עומדים להפיק שלט לבית שלכם בוודאי יש לכם לא מעט שאלות בנושא. בדיוק לשם כך ריכזנו מספר שאלות רווחות וענינו עליהם, בתקווה שתמצאו את התשובות לשאלות שלכם.

האם כדאי לעצב שלטים לבית לבד או עם חברה?

אין תשובה אחת לשאלה הזו. אם יש לכם ידיים  טובות, חוש יצירתי, רעיונות טובים, גישה לחומרי גלם איכותיים אז ייתכן ותוכלו לעשות בעצמכם שלט לבית. אבל אם אין לכם כשרון מיוחד, רצון או מוטיבציה לעצב שלטים לבית בעצמכם –אז כדאי לבחור בחברה שזו ההתמחות שלה – עיצוב והפקת שלטים. יש לבחור חברה מקצועית בלבד.

איך אדע אם החברה מקצועית?

 בחיים כמו בחיים אין ערובה לשום דבר. אבל יש כל מיני תמרורי אזהרה שיכולים לגרום לכם לא ליצור התקשרות עם חברה לא מקצועית. הזהרו מחברות שאין להן תיק עבודות, מחברות שלא נותנות לכם טלפונים של לקוחות מן העבר, הישמרו מחברות שיש עליהם המלצות רעות ברשת, הימנעו מהתקשרות עם חברה שהמוניטין שלה מפוקפק. אל תהססו לשאול שאלות ולבקש הוכחות – בחור את החברה שהכי מתאימה לכם.

מהיכן לוקחים רעיונות לשלטים לבית?

כפי שציינו בראשית הכתבה יש לא מעט דרכים לעצב שלט לבית. את הרעיונות לעיצוב השלטים אפשר לשאוב מכל אחד ואחת. זה יכול להגיע מצידו של קונה השלט אם יש לו רעיון טוב או אפילו אילוצים מסוימים. רעיונות נוספים אפשר לקבל מהחברה שמפיקה עבורכם את השלטים לבית. יש לחברות האלו מספיק ניסיון ותיק עבודות שיכול לתת השראה לרעיונות עבורנו. גם הרשת יכולה להיות מקור בלתי נדלה לרעיונות עבור שלטים לבית. חפשו בה סגנונות, טקסטים, עיצובים, דוגמות, צורות וקונספטים ובוודאי תוכלו להתקרב עוד צעד לעבר השלט המיוחל.

שלטים לבית שלנו הם חשובים וחשוב שנהיה חלק מתהליך ההפקה שלו. שנהיה מעורבים כי אחרי הכול השלט הזה יוצב בחזית הבית שלנו לתקוה ארוכה.

שלטים לבית - שלט כניסה לבית משפחת עמרמי
< לעמוד הקודם