המטרה של שילוט עסקי היא להעצים את המודעות הציבורית לעסק שלנו. ומה היא הדרך לעשות זאת אם לא על ידי הצבת שלט גדול בכניסה לעסק שלנו?

אם נתבונן בחוצות העיר, נוכל להבחין בנקל שהרבה מאוד מהשלטים שאנחנו רואים נראים מאוד מאוזנים, פרופורציונליים, עוצבו בטוב טעם ולבלב נשכח – הם מאוד צפויים, במילים אחרות – שלטים שאף אחד לא ממש מבחין בהם.

איך נמנעים מהטעויות האלו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב ולהפיק שילוט עסקי מוצלח, כזה שעושה את העבודה שלשמה נרכש.

תחילה נעבור על הטעויות הרווחות:

  • החתירה לשילוט אלגנטי – טעות.
  • השאיפה שהשלטים שלנו ישתלבו בהרמוניה עם הסביבה – טעות חמורה!
  • שילוב של יותר מדי אינפורמציה על השלט.
  • הצבת השילוט העסקי יותר מדי גבוה. עיניהם של נהגים לא מגיעות כל כך גבוה.

שלטים טובים, שממלאים את ייעודם, צריכים להיות הדבר הכי מעניין בסביבה. זו הסיבה שכולם מסתכלים עליהם, הם צריכים לעורר עניין ולהזמין את העיניים של העוברים ושבים והנהגים. בוודאי גם אתם רוצים כזה שילוט עסקי? תאמינו או לא ניתן ואפשר לעשות את זה וזה לא כל כך קשה כמו שחושבים.

הנה קחו לדוגמה את השלט המפורסם של הוליווד, מי לא מכיר את השלט המפורסם הזה: אותיות לבנות נמתחות על גבעות הוליווד. זהו שילוט שכולם מכירים והוא במקור הוצב על ידי יזם נדל"ן שרצה לתחום את אזור הפרברים. אז נכון, לא כל השילוט לעסקים יכול להפוך למפורסם ובעל שם עולמי, אך אם נזהה את הקריטריונים שהופכים שלט סתמי לשלט יעיל, נוכל ליהנות מעקרונות ליצירת שילוט עסקי מוצלח.

שילוט עסקי עם אוריינטציה דרמטית. איך משיגים זאת? בעזרת שלט ענקי או על ידי הצבת השלט במיקום מוזר, כמו כן אפשר להפוך את השלט שלנו לתלת ממדי. כל הפרמטרים שמנינו כאן נמצאים בשלט המפורסם של הוליווד. לא ככה?

מובחנות. זה שם המשחק. שילוט עסקי צריך להיות מובחן מן הסביבה שבו הוא מוצב. את זה ניתן להשיג בעזרת צבעים – השלט הלבן של הוליווד מאוד בולט על רקע הגבעות הירוקות והחומות. מיקום – גם המיקום של השלט של הוליוד הוא בהחלט לא שגרתי, על גבעות באמצע שום מקום.

שיהיה בהצלחה!

שלטים לעסקים - שלט למלון ומרכז אירועים צפורי בכפר
< לעמוד הקודם