זה לא קל להקים עסק, אם כי זה אחד הדברים המרגשים שיכול לקרות לאדם עם רעיון טוב ואמביציה. ההקמה וההתחלה של העסק הם חדשים ואתם רוצים לעשות הכול על מנת שהעסק ישגשג ויתפתח לכיוונים הנכונים. אתם דואגים לשייף ולשדרג את למוצרים/שירותים שאתם מוכרים, אתם דואגים לשיווק נכון וחכם, לעובדים יעילים ומסבירי פנים ורוצים יותר מהכול לגייס לקוחות, כי עסק ללא לקוחות לא יכול להתקיים בעולם. יש לא מעט דרכים להגיע אל לקוחות בכתבה הבאה נדבר על השגת לקוחות מזדמנים ואותם אפשר להזמין דרך שלטים למשרד. שלטים למשרדים הם דרך נפלא להגיע לתודעה של לקוחות שלא מיקדנו אליהם תשומת לב, לקוחות שמגיעים אלינו כי ראו אותנו ולא כי אנחנו ניסינו להגיע אליהם באופן אקטיבי כמו בדיוור ישיר או דרך איש מכירות מיומן.

כך מפיקים שלטים למשרדים עסקיים

עכשיו אחרי שאנחנו מבינים שיכולה להיות השפעה גדולה להצבת שלטים למשרד, נתמקד בשאלה כיצד יש לעצב ולהפיק סוגים כאלו של שלטים, מאחר ויש חשיבות מאוד גדולה לאופן שבו נעצבם ואפילו באופן שבו נציב אותם.

שלטים למשרד חייבים להיות בולטים, אחרת הם יחטיאו את המטרה שלהם. כדי להפוך שלט לבולט עלינו לבחור צבעים מאירי עיניים שילכדו את תשומת הלב של העוברים ושבים. צבעים חזקים שיהוו קונטרסט לסביבה שבה הם מוצבים הם בחירה טובה. גם גודל השלט חייב להיות גדול. אם נפיק שלט קטן יש סיכוי גדול שהעוברים ושבין יפסחו עליו או לא יראו אותו. אבל אם נשקיע בשלטי משרד גדולים, לא יוכלו לפספס את המשרד שלנו.

תוכן השלט חשוב אף הוא. מה נכתוב על השלט שלנו למשרד? את שם העסק? מי עומד בראשו של בית העסק? במה אנחנו מתמחים? מה אנחנו מוכרים? מבצעים? ובכן אין שובה אחת לשאלה הזו. זה תלוי בטיב העסק. למשל משרד עורכי דין יכול בהחלט לרשום את שם בעל המשרד ואת תפקידו ואפילו את תחום ההתמחות. כך: "עו"ד ישראל ישראלי, דיני נזיקין", אבל אם מדובר במשרד שהשם שלו אינו שם בעל העסק אז כדאי לשקול לכתוב את שם העסק ומה הוא מציע ללקוחות.

שיהיה בהצלחה ושפע של פרנסה!

שילוט למשרד - שלטים לעסקים
< לעמוד הקודם